maandag 23 april 2012

Clear-up strips

Al een tijdje gebruik ook ik wekelijks de inmiddels populaire clear-up strips. Voor degene die ze nog niet kennen: dit zijn bijna letterlijk ''stickers'' die je op je neus, kin of voorhoofd aan brengt, een kwartier laten zitten en eraf trekt. Op deze manier verwijder je vuil, talg, make-up restjes en mee eters. In het begin was ik nog niet zo zeker van het product, dus in het begin kocht ik altijd die van kruitvat eigen merk, enkel voor je neus, en voor mijn voorhoofd en kin die van essence. En ze werken echt super goed! Nou probeer ik sinds deze week die van Nivea, ze zijn een stukje duurder, maar wauw wat werken ze goed! Zeker weten mijn beste beauty product. De stickers doen echt wat ze zeggen, zeker proberen dus! Ze zijn redelijk prijzig, dat wel. In 1 pakje zitten 4 stickers voor je neus en 2 setjes van 2 stuks(1 voor je kin en 1 voor je voorhoofd) en dit pakje is rond de 5 euro. Ik gebruik de stickers ongeveer 1 keer in de 1,5 week.

Zeker proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten